Friday, November 9, 2007

koolikaaslased


Väga mõjurikas nädal on olnud. See on mind läbi raputanud nii vaimselt kui füüsiliselt.
Esimene konflikt professoriga, esimesed suuremad hilinemised, esimesed tööde presentatsioonid, esimesed "vau" reaktsioonid koolikaaslaste töödele ja nii mõndagi veel.
Sain oma õppekava paika ja nüüd peaks kõik laabuma. Algul kaalusin vähendada oma klasside arvu, kuid pärast esimest 5 minutid Candice Breitzi plenumil pani mind teisiti otsustama. Sain ka kahte oma tööd presenteerida suurel ekraanil ja suurema publiku ees, natuke hirmutav oli, aga nii palju pakkuv. Ma nautisin seda, kui pidin seletama ka kõige minimaalsemaid detaile ja tahke oma tööde juures.
Sain palju tagasisidet ja ideid edaspidiseks. Helikunstiga läks väga hästi. Eller(minu õppejõud), oli väga soosiv. Ta jäi rahule minu ideedega edaspidiseks. MA ütlen, siit saab veel asja!
Sain käia ka ainukeses Braunschweigi ägedas pubis. Jazzi pubis, kus saab rasvaleiba ja kurke osta:)
Pühapäeval läheme Bjorn Melhusi filme vaatama ja esmaspäeval saame arutada temaga ta töödest. Ta on Braunschweigi endistest õpilastest kõige kuulsam.
Breitziga on plaanis minna Luksembourgi ja ehk ka Reykjaviki, aga ka teha näitus Anita Beckersi galeriis. See on kõik idee tasand hetkel.
Tõotab igatahes head ja ma võin oma palju furoori tekitanud tassi üles tõsta ja siinsele koolile naeratada, vähemasti hetkel.

3 comments:

Laura said...

kuule keegi ei viitsi lugeda nii pikka juttu

Laura said...

olgu-olgu, tegelt meil on lihtsalt suva, mis sa kirjutad siin.

Laura said...

pagan, mind ajab närvi, et ma ei oska isegi ennast enam muigama panna.
leimar.